• info@parsdarou.ir

  • شماره تماس :70 - 77704061 021

اخبار سازمانی

 

 


مدیرعامل شرکت پارس دارو بعد از برگزاری مجمع عمومی سالیانه این شرکت در پیامی از سهامداران و کارکنان پارس دارو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی پارس دارو، متن پیام دکتر احمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سهامداران و همکاران گرانقدر شرکت پارس دارو

با سلام و احترام؛

به لطف خداوند بزرگ و همراهی شما عزیزان، مجمع عمومی سال مالی منتهی به 1402/12/29 امروز چهارشنبه 13 تیرماه برگزار شد. خـداوند بزرگ را شـاکریم که در این مجمع گزارشی با شفافیت کامل جهت رؤیت سهامداران گرامی، ارائه گردید.

بنده ضمن قدردانی از زحمات همه مدیران و کارکنان پر تلاش شرکت برای پیشبرد برنامه ها و اهداف مشخص شده، به نمایندگی از هیات مدیره و کارکنان محترم از اعتماد و حمایت همه جانبه سهامداران محترم در مجمع تشکر و قدردانی نموده و امید دارم با اتکاء به الطاف الهی، حمایت سهامداران دلسوز و با تلاش همکاران ارزشمند بنده، شاهد تحقق اهداف و رشد و شکوفایی بیش از پیش شرکت معظم پارس دارو باشیم. ان شاء الله

دکتر محمد احمدی

مدیرعامل پارس دارو

10

 

 

 


در مجمع عمومي عادي ساليانه سال مالي 1402 شرکت پارس دارو با تصميم صاحبان سهام اين شرکت به ازاي هر سهم 5550 ريال سود تقسيم شد.

به گزارش روابط عمومي پارس دارو، مجمع عمومي عادي ساليانه سال مالي منتهي به 29 اسفند ماه 1402 روز چهارشنبه 13 تيرماه با حضور دکتر عقيل آرين‌نژاد مديرعامل شرکت سرمايه گذاري دارويي تامين به عنوان رئيس مجمع و آقايان دکتر علي اکبر عباسي و دکتر محمد کريمي به عنوان ناظران مجمع و مهندس جمال شيرازي معاون مالي و اقتصادي پارس دارو به عنوان دبير مجمع در مجتمع فرهنگي ورزشي تلاش تهران برگزار شد.

در اين مجمع عمومي ساليانه که با حضور بيش از 77/52 درصد سهامداران حقيقي و حقوقي برگزار شد، در ابتداي جلسه، دکتر محمد احمدي مديرعامل شرکت پارس دارو ضمن ارائه گزارش عملکرد مالي سال 1402 و برنامه‌هاي آتي شرکت در سال 1403، توضيحات لازم را به صاحبان سهام بيان نمود.

دکتر احمدي در ابتدا گزارش کوتاهي از تاريخچه، ترکيب سهامداران، افزايش سرمايه‌هاي صورت گرفته در گذشته و چشم انداز شرکت در آينده را ارائه داد.

وي در ادامه به بيان گزارش مختصري از اطلاعات مالي شرکت در سال مالي 1402 پرداخت و اظهار داشت: درآمد عملياتي شرکت در پايان سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد و سود ناخالص شرکت در اين مدت 24 درصد رشد داشته است.

دکتر احمدي سپس به تشريح سياست‌ها و برنامه‌هاي شرکت در بخش فروش، صادرات، کنترل هزينه‌هاي عملياتي و کنترل هزينه‌هاي مالي و روش‌هاي تامين مالي پرداخت.

وي در ادامه گزارش کوتاهي از شاخص‌هاي کليدي شرکت، نسبت‌هاي مالي، وضعيت منابع انساني، گواهينامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در زمينه شفافيت ارائه کرد.

دکتر احمدي همچنين به آخرين وضعيت پروژه هاي شرکت اشاره کرد و گفت: در سال 1402 پروژه بهبود انبارهاي محصول و قرنطينه و محصول به صورت کامل اجرا شد.

مديرعامل پارس دارو سپس به اقدامات صورت گرفته در حوزه محصولات جديد در سال 1402 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته براي 4 محصول جديد اخذ پروانه صورت گرفت. 12 محصول نيز در مسير دريافت پروانه قرار گرفته و اسکيل آپ 7 محصول نيز آماده شده است.

دکتر احمدي در پايان از راه اندازي سايت سفالوسپورين، بهبود خطوط توليد و تغيير سبد محصول با توجه به نياز بازار به عنوان مهمترين برنامه هاي شرکت در سال 1403 نام برد.

در ادامه اين مجمع پس از سخنان رئيس مجمع و استماع گزارش حسابرس، سهامداران سوالات خود را مطرح نمودند و آقايان دکتر احمدي مديرعامل و مهندس شيرازي معاون مالي و اقتصادي پارس دارو به اين سوالات پاسخ دادند.

در اين جلسه با نظرخواهي از سهامداران حاضر و استماع سخنان هيأت رئيسه، درباره تعيين سود تقسيمي، پاداش و حق حضور در جلسه هيأت مديره، حسابرس قانوني، روزنامه رسمي و ميزان هزينه کرد شرکت در موضوع مسئوليت هاي اجتماعي تصميم گيري شد و با توزيع 70 درصد سود قابل تقسيم شرکت معادل هر سهم 5550 ريال موافقت گرديد.

لازم به ذکر است، بعد از پايان مجمع، دکتر احمدي مديرعامل پارس دارو در جمع تعدادي از سهامداران حقيقي شرکت حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد.

01

02

03

04

05

06

07

08

09

 


شرکت پارس دارو موفق به کسب گواهینامه GMP برای خط تولید محصولات جامدات خود از سازمان غذا و دارو شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس دارو، بعد از به‌روزرسانی انجام شده در سایت جامدات شرکت، بازرسان سازمان غذا و دارو از این خط بازدید نموده و آن را مورد تایید قرار دادند و در ادامه سازمان غذا و دارو برای این خط گواهینامه GMP صادر کرد.

در این گواهینامه آمده است: بدینوسیله گواهی می شود خط تولید جامدات عمومی (کپسول، قرص خوراکی و قرص واژینال) شرکت فوق مورد بازدید کارشناسی روش‌های بهینه تولید (GMP) قرار گرفت و با توجه به شرایط موجود مورد تایید می باشد.

در سایت جامدات شرکت پارس دارو، محصولات گوناگونی با اشکال متنوع از قبیل انواع کپسول و قرص‌های خوراکی و واژینال تولید می‌شوند که همگی جزو محصولات خوشنام گروه جامدات دارویی کشور محسوب می‌شوند.

شرکت پارس دارو با توجه به ارتقای مستمر کیفیت محصولات تولیدی و نگاه ویژه به مباحث کیفی، همواره اخذ گواهینامه های معتبر را در دستور کار خود قرار داده به طوریکه برنامه تمدید گواهینامه GMP سایت تولید نیمه جامدات در سال جاری را نیز در پیش دارد.

کسب این موفقیت که با تلاش‌های همه همکاران گرامی به ویژه همکاران محترم معاونت کیفیت و واحدهای مسئول فنی، تولید و فنی و مهندسی بدست آمده است را تبریک می‌گوییم.

 

GMP 1403

 

 


دکتر احمدی مدیرعامل پارس دارو در پیامی از تلاش همکاران شرکت برای اخذ گواهینامه GMP خط جامدات، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی پارس دارو، به دنبال موفقیت شرکت در اخذ گواهینامه GMP برای خط تولید محصولات جامدات از سازمان غذا و دارو، دکتر محمد احمدی مدیرعامل پارس دارو در پیامی از تلاش های همه همکاران شرکت قدردانی کرد.

متن پیام دکتر احمدی به شرح زیر است:

همکاران پرتلاش و متعهّد شرکت پارس دارو بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما عزیزان در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه این شرکت که موجب دریافت گواهینامه GMPدر بخش جامدات ، از سازمان محترم غذا و دارو شده ، نهایت سپاس و قدردانی خویش را ابراز دارم.

تلاش و همّت والای شما پرسنل زحمتکش شرکت، بعنوان یک دستاورد مهم و ماندگار در صنعت دارو برای پیشرفت و ارتقای مجموعه خوش نام " شرکت پارس دارو " گردیده است . لذا به پاس این زحمات ارزنده از تمامی همکاران گرامی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

سعادت و سربلندی شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر محمّد احمدی

مدیر عامل

GMP140311

GMP 1403

monaghesehavasaz

بسمه تعالــی

دعوتنامه شـركت در مناقصــه

دعوت به مناقصه دو مرحله ای خريد دستگاه های هواساز پروژه احداث خط تولید سفالوسپورین

1- موضوع مناقصه : خرید سه دستگاه هواساز هایژنیک و اگزاست وتابلوهای برق

2- شرح مختصري از مشخصات كار : خرید هواساز های پروژه پیش گفته به انضمام دستگاه‌های اگزاست وتابلوهای برق و کنترل مطابق مشخصات فني و جداول ارائه شده پيوست

3- محل اجراي كار : تهران، ‌تهران پارس، بلوار برادران قانع(بلوار پروین) پلاک 13

4- مدت اجراي كار : دو ماه شمسی

5- کارفرما : شرکت داروسازی پارس دارو

6- دستگاه نظارت: مهندسي شرکت

7- دستگاه مناقصه گزار : پارس دارو

8- نحـوه ارائه قيمـت : مبلغ پيشنهـادی بصورت مقطوع در برگ پيشنهاد قيمت همراه با آنالیز مربوطه لحاظ گردد.

9- مبلغ تضمين شركت در مناقصه دو میلیارد و پانصد میلیون (2,500,000,000) ریال است كه بايد الف - به صورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما . ب - رسید واریز نقدی به حساب کارفرما اعلام شده درمدارک، در پاكت الف همراه با اسناد مناقصه به دستگاه مناقصه گزار تسليم شود .

مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه پس از تاريخ افتتاح پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد و علاوه بر آن ضمانتنامه هاي بانكي بايد طبق فرمهاي مورد قبول تنظيم شود .

10- اسناد مناقصه در ساعت‌هاي اداري از تاريخ چهارم تیرماه 1403 به مدت دو روز در محل روابط عمومی توزیع می‌گردد.

11- پیشنهادات ارسالی بایستی از طریق پست پیشتاز یا بصورت حضوری به دفتر حراست شرکت پارس دارو به آدرس پیش گفته، تحویل گردند .

12- آخرين مهلت تسليم پيشنهادها به کارفرما ساعت 10روز شنبه مورخ 1403/4/16 مي باشد .

13- اسناد و مدارك مناقصه فقط به نماينده شرکت با ارائه معرفي نامه معتبر با مهر و امضاي مجاز تحويل خواهد شد.

14- پیشنهادات واصله در ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 1403/4/16 در کمسیون مناقصه باز و قرائت خواهد شد(مرحله اول) و پس از بررسی فنی درتاریخی که اعلام خواهد شد(مرحله دوم)، پاکت ج ( پیشنهاد قیمت ) باز می شود. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پیشنهاد ها آزاد است (با همراه داشتن معرفی نامه رسمی).

15- تمام اسناد مناقصه از جمله اين دعوتنامه بايد به امضاي مجاز تعهدآور پيشنهاد دهنده رسیده و همراه با پيشنهاد تسليم شود.

16- تضمين انجام تعهدات و تضمين شركت در مناقصه براساس مصوبه شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ1394/09/22 هيئت محترم وزيران مي‌‌باشد.

17- برندگان اول و دوم مناقصه براساس آيين نامه تعيين برنده مناقصه آيين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات تعيين ميگردد.

18- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران ميباشد.

توضیح اینکه به پیشنهادهایی که فاقد سپرده یا امضای مشروط، مخدوش وسپرده های کمتر از میزان مقرر وپیشنهادهایی که پس از انقضای مدت مقرر در آگهی واصل شود. ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سایر اطلاعات وجزییات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

 

                                                                                                               شرکت داروسازی پارس دارو