• info@parsdarou.ir

  • شماره تماس :70 - 77704061 021

اخبار سازمانی

بازدید وزیر کار از غرفه پارس دارو در نمایشگاه ایران فارما

 

 

 

 

 


دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از چتر نمایشگاهی تیپیکو درهشتمین نمایشگاه ایران فارما، در غرفه شرکت پارس دارو حضور یافت و در جریان آخرین تولیدات این شرکت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارس دارو، عصر جمعه هفتم مهرماه و در آخرین روز برگزاری هشتمین نمایشگاه ایران فارما، دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مهندس ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و هیئت همراه با حضور در محل برگزاری نمایشگاه از چتر نمایشگاهی گروه دارویی تامین بازدید کردند.

در این بازدید دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه با حضور در غرفه شرکت پارس دارو، در جریان آخرین تولیدات و توانمندی های این شرکت‌ قرار گرفت.

در این بازدید که دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می‌کرد، دکتر سهیلی مدیرعامل شرکت پارس دارو، ضمن معرفی این شرکت، گزارشی اجمالی از آخرین وضعیت تولیدات پارس دارو ارائه داد.

گفتنی است، شرکت پارس دارو در این نمایشگاه با ارائه آخرین محصولات انحصاری حضور پررنگ و فعالی داشت و دکتر سهیلی مدیرعامل به همراه تعدادی از معاونین و مدیران پارس دارو، طی سه روز برگزاری هشتمین نمایشگاه ایران فارما، در غرفه پارس دارو حضور داشتند و ضمن برگزاری جلسات متعدد با هیئت ها و نمایندگان شرکت های دارویی و تامین کنندگان داخلی و خارجی، پاسخگوی بازدیدکنندگان غرفه پارس دارو بودند.

 01

 

02

 

03