• info@parsdarou.ir

  • شماره تماس :70 - 77704061 021

اخبار سازمانی

اعطای نشان عالی مدیر سال به مدیرعامل شرکت پارس دارو

در هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، تندیس و نشان عالی مدیر سال ۱۴۰1 به دکتر سهیل سهیلی مدیرعامل شرکت داروسازی پارس دارو اهداء شد.

 

 


در هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، تندیس و نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۱  به دکتر سهیل سهیلی مدیرعامل شرکت داروسازی پارس دارو اهداء شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پارس دارو، هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» روز سه‌شنبه اول آذرماه ۱۴۰۱ با حضور تعدادی از مدیران ارشد کشوری، نمایندگان مجلس و مدیران شرکت‌ها و صنایع بزرگ ایران در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این اجلاس پس از ارزیابی‌های صورت گرفته در بین شرکت‌های دارویی و صنایع مختلف کشور، نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۱ به دکتر سهیل سهیلی مدیرعامل شرکت پارس دارو اهدا شد که این نشان عالی را امین مداح مدیر منابع انسانی شرکت پارس دارو، به نمایندگی از دکتر سهیلی دریافت کرد.

گفتنی است، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی، ارایه راهکارهای نوین در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، ارایه راهکارهای انجام‌پذیر در توسعه و رشد تولید و فناوری در سایه مدیریت جهادی، ارزیابی راه و روش مدیران موفق ملی در مواجه با بحران‌های اقتصادی و تحریم‌های بین‌المللی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه مدیریت، انتقال تجربه‌ها و آگاهی از عوامل موفقیت و شکست مدیران و بنگاه‌های تولیدی و صنعتی و … از جمله اهداف برگزاری این دوره از اجلاس سراسری مدیر عالی سال بود.

 

neshan ali

 

scan0343